NAJCIEKAWSZE Wydarzenia 

Krośnieński Anioł w natarciu

Wczoraj odbyła się pierwsza sesja fotograficzna „Krośnieńskiego Anioła”, akcji mającej na celu promocję miasta oraz partnerów projektu. Wkrótce wystartuje akcja promocyjna a tymczasem kilka informacji na jej temat. Krosno jest znane w świecie m.in ze szkła i nafty. Za obydwoma tymi rzeczami kryją się wielkie fortuny i potężny przemysł. To właśnie jest naszą inspiracją. Chcemy pokazać Krosno jako miasto w którym oprócz tego, że stoi w nim pomnik Ignacego a na rynku mamy CDS, to można tutaj robić biznes. Chcemy poprzez obrazy wskazać, że pośród znanych dla nas pocztówkowych ujęć…

Read More
NAJCIEKAWSZE Najważniejsze Wydarzenia 

Krosno mierzy wysoko

Na krośnieńskim lotnisku trwają prace modernizacyjne dostosowujące go do wymogów przepisów lotniczy oraz oczekiwań klientów. Miasto chce rozwijać się w dziedzinie przemysłu lotniczego gdzie ma już pewne osiągnięcia. W pozyskaniu nowych inwestorów ma pomóc kampania reklamowa w telewizji TVN24.  „Krosno mierzy wysoko” to slogan w reklamie promującej krosno w TVN24. Realizacja reklamy finansowana jest większości w ramach projektu ” Odlotowa Polska Wschodnia” w którym oprócz Krosna uczestniczą jeszcze Ełk i Chełm. Reklama przedstawia Krosno jako miasto rozwijające się w branży lotniczej. W reklamie pokazane są dwie firmy z branży lotniczej…

Read More

Dlaczego warto się reklamować?

„Biznes bez reklamy jest jak mruganie do dziewczyny w ciemności – tylko ty wiesz, że to robisz” Steuart Henderson Britt Zapewne wielu z Was wcześniej spotkało się z tym stwierdzeniem. Ale czy każdy je do końca rozumie? Chyba nie, ponieważ reklama w naszym mieście stoi raczej na niskim poziomie. Fajnie by było gdyby zaczęto wprowadzać zmiany. Uważam, że małe przedsiębiorstwa oraz nowo powstające stanowczo za mało czasu poświęcają temu zagadnieniu. Tylko jak ich przekonać do zmiany podejścia, tak aby ich promocja była inna niż wszystkie? To zadanie wymaga czasu, ponieważ…

Read More

Powrót do przeszłości – reklamy

Reklama najczęściej ma na celu nakłonienie do nabycia albo skorzystania z dobroci określonych towarów lub usług. Forma reklamy przybiera przeróżne postaci. Bywa, że reklama jest niebywale skuteczna i sprawia, iż konsumenci stosują się do jej nakazów a niekiedy staje się dla produktu antyreklamą i potencjalny nabywca z niesmakiem zakoduje w swojej podświadomości markę określonego produktu lub usługi. Bywa i tak, że reklama po latach jest powodem wykpiwania jej ówczesnej formy ale czasami staje się nieodzownym znakiem czasów. Czy pamiętacie jeszcze ogromne, kolorowe reklamy zdobiące ściany budynków? W Krośnie takich zewnętrznych…

Read More